10 черв. 2012 р.

Прогнозна модель обслуговування обладнання HVAC

Традиційний підхід до обслуговування обладнання для обігріву, вентиляції та кондиціонування приміщень (HVAC) заснований на використанні календаря або вимірі годин роботи, щоб визначити терміни регулярного обслуговування систем. Але інновації в технологіях за останнє десятиліття дозволяють експлуатаційним службам отримувати інформацію про стан систем HVAC та здійснювати обслуговування тоді, коли це дійсно потрібно, а не тоді, коли говорить графік.

Прогнозна модель обслуговування, або модель обслуговування, заснована на показниках надійності, використовує інструменти тестування, діагностики та комп'ютерного моделювання для ідентифікації потреб в обслуговуванні. Цей підхід заснований на тому, щоб визначити базові параметри для систем HVAC у відповідності з продуктивністю аналогічних систем. Системи знаходяться під постійним наглядом і їх реальна продуктивність порівнюється з певними метриками. У результаті стає можливим відстежити потенційні проблеми та призначити заходи по обслуговуванню до того, як системи дадуть збій.

Багато професійні експлуатуючі компанії, враховуючи зростаючі розцінки на оплату праці та електроенергію, використовують прогнозний підхід до обслуговування систем для того, щоб контролювати витрати і зниження ймовірності відмови HVAC-систем, які можуть впливати на загальну роботу підприємства.

Технологічні інновації дозволяють застосувати прогнозний підхід до обслуговування

Передові розробки в області технологій для HVAC дозволяють багатьом організаціям застосувати прогнозну модель без залучення суттєвих капітальних інвестицій. Фактично, багато підприємств мають необхідну технологічну базу для того, щоб використовувати прогнозний підхід.

Наприклад, сучасні складні системи автоматизації будівель створені з урахуванням того, щоб підтримувати програми для прогнозного обслуговування, так як вони мають веб-інтерфейс для простого збору, обробки і доступу до даних і решти інформації, яка дозволяє підтримувати ефективну роботу систем будівлі. У багатьох організацій вже впроваджені потужні системи автоматизації будівель. Але в багатьох випадках персоналу потрібне додаткове навчання, щоб скористатися всім потенціалом цих функцій, згідно з даними підрозділу Platts компанії McGraw Hill, яка стверджує, що більше половини експлуатаційних служб не використовує системи автоматизації будівель на повну потужність.

Системи виявлення й діагностики відмов систем HVAC (FDD) - ще одна передова технологія, яка використовується при прогнозному підході до обслуговування систем будівлі. Технології FDD автоматично виявляють відмови основних компонентів HVAC-систем і доповідають про них, завдяки чому фахівці з обслуговування своєчасно помічають потенційну проблему і істотно знижують ризик тривалого простою. Використання FDD дозволяє власникам будівель заощадити близько 11 доларів з квадратного метра на рік на електроенергії і обслуговуванні, за оцінкою інституту American New Building Institute.

Прогнозна модель обслуговування обладнання HVACНайостанніші розробки в сфері моделювання технологій прогнозного обслуговування використовують складні комп'ютерні програми, щоб порівнювати експлуатаційні характеристики наявних HVAC-систем із сукупною інформацією про аналогічні системах. Приміром, вони постійно аналізують рівні вібрації, стан хладореагентов та інших рідин, а також продуктивність моторів для виявлення потенційних проблем експлуатації. Це дозволяє експлуатаційним службам у попереджуючої манері призначати терміни обслуговування і мати всі необхідні запчастини в наявності. Компанії, що займаються енергоаудитом, часто включають моделювання прогнозного обслуговування в портфель своїх інтелектуальних послуг.

Багато експлуатуючі компанії прагнуть отримати допомогу від енергопостачальних компаній, щоб визначити, чи є програма прогнозного обслуговування підходящої для певної організації або будівлі. Багато з них мають достатньо ресурсів і професіоналізму, щоб самим зайнятися цим завданням. У будь-якому випадку, експлуатуючі компанії спочатку підрахують істинну вартість наявного підходу до обслуговування HVAC-систем.

Визначення середньої вартості запланованого і незапланованого обслуговування протягом декількох років - гарний початок у цій справі. Але також важливо підрахувати потенційний збиток простою HVAC-систем. Наприклад, треба підрахувати розмір бюджету будівлі, який піде на усунення незапланованих збоїв HVAC-систем, включаючи більш високі розцінки на строкову лагодження устаткування.

Наступним кроком стане оцінка збитку, нанесеного незапланованим простоєм систем, якого можна було уникнути у випадку використання прогнозного підходу. Врахуйте те, що раптова відмова HVAC-систем на деяких підприємствах може означати закриття будівлі на кілька годин або навіть днів. Також оціните ймовірний збиток відмови устаткування, який може включати в себе втрату частини виручки, вплив на продуктивність персоналу, задоволеність клієнтів або репутацію організації.

Багато які великі організації мають доступ до всіх технологій, які знадобляться для використання прогнозного підходу до обслуговування. При обговоренні можливості прийняття цього підходу, експлуатуючі компанії повинні враховувати потребу в стартових інвестиціях на устаткування, програмне забезпечення, навчання персоналу або зміни в існуючих контрактах на технічне обслуговування. Потім оцініть потенційну економію в разі відмови від запланованих, але непотрібних у даний момент заходах з обслуговування, що дозволить в кінцевому підсумку наочно показати економію при впровадженні програми прогнозного обслуговування.

Коли всі ці фактори будуть прийняті до уваги, програма прогнозного обслуговування систем кондиціонування і вентиляції стане оптимальним варіантом для більшості підприємств.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар