21 лист. 2011 р.

DAIMLER остерігається нового хладагента R1234yf

Німецька компанія DAIMLER, виробник легендарного бренду Mercedes-Benz, не має в даний момент наміри переходити на новий гідрофторолефін R1234yf для систем кондиціонування повітря своїх автомобілів і буде продовжувати використання хладагента R134a.

За результатами власних і незалежних випробувань на безпеку, застосування нового, глобально визнаного хладагента в якості заміни робочого речовині R134a викликає деяку стурбованість у беззастережного авторитету на ринку легкових і вантажних автомобілів.

Незважаючи на деякі раніше виниклі побоювання - особливо в Німеччині - у зв'язку з «помірної» ступенем займистості нового хладагента, перевагу для глобального використання в автомобільній промисловості було віддано кліматично безпечного гідрофторолефіну R1234yf, перш вважався відносно нешкідливим, що було встановлено безліччю лабораторних і аварійних випробувань, проведених транснаціональними автомобільними виробниками та незалежними організаціями.

За словами представників DAIMLER, компанія провела цілий ряд додаткових тестів по новому холодоагенту в рамках нової практично-орієнтованої випробувальної програми, розробленої власними фахівцями та перевищує законодавчо визначені вимоги.




Досвідчена кліматична установка з холодоагентом R1234yf на тестовому автомобілі Mercedes-Benz

Рис. Досвідчена кліматична установка з холодоагентом R1234yf на тестовому автомобілі Mercedes-Benz.


«У новому тестовому сценарії, холодоагент динамічно розсіюється при високому тиску в безпосередній близькості від гарячих компонентів системи випуску відпрацьованих газів тестового автомобіля», - йдеться у звіті. «Це відповідає серйозному лобового зіткнення з подальшим розривом хладагентной лінії в системі кондиціонування. Достовірні результати демонструють: практично незаймистий в лабораторних умовах холодоагент може дійсно виявитися вогненебезпечним в гарячому відсіку двигуна автомобіля ».

Подібні тести, наполягає DAIMLER, проведені з широко використовуваним в даний час холодоагентом R134a, не привели в свою чергу до займання цієї робочої рідини.

«З урахуванням останніх результатів дослідження, а також високих вимог до безпеки в автомобілях Mercedes-Benz, використання нового гідрофторолефіна R1234yf не передбачено», - йдеться в заяві виробника. «Компанія, таким чином, воліє продовжувати застосування перевіреного і безпечного холодоагенту R134a в своїй продукції. DAIMLER вже поінформував відповідні органи про своє рішення і має намір також оприлюднити результати дослідження з подальшою їх доступністю усім галузевим асоціаціям та іншим автомобільним виробникам », - сказано в заяві.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар