4 бер. 2012 р.

Нові пропозиції компанії Toshiba на європейському ринку кондиціонування

Компанія Toshiba в двох останніх років демонструє стабільне зростання продажів, для підтримки яких, в 2012 році японський виробник повинен запустити ряд великих лінійок нового кліматичного обладнання.

Компанія Toshiba повідомила, що продажі обладнання для кондиціювання повітря виросла як в 2010 році, так і в 2011 році. Збільшення зростання продажів в 2012 році в компанії пов'язують із запуском нових 2-х трубних VRF систем Toshiba SMMSi, які мають один з найвищих в кліматичній галузі значень сезонної енергоефективності SEER.

У другій половині року компанія Toshiba повинна вивести на кліматичний ринок оновлену 3-х трубну VRF систему Toshiba SHRMi, додавши в неї удосконалення та нові сучасні платформи систем управління. Також у другій половині року компанія Toshiba також представить на ринку нові модифікації теплового насоса Toshiba Estia.

Девід Данн, Toshiba комерційний директор європейського офісу Toshiba, сказав: «Зі зростанням цін на енергоносії та нагальної необхідності скоротити викиди вуглекислого газу, в центрі уваги повинні бути технології, націлені на досягнення найкращої ефективності при збереженні високої якості комфортних умов в приміщеннях».

«Наступним кроком вперед для нашої промисловості буде освоєння дійсно інтелектуального контролю над кліматом в приміщенні, а також високої продуктивності кондиціонерів і теплових насосів. Цей напрямок розвитку було в центрі уваги дослідно-конструкторського бюро Toshiba, і ми будемо пожинати плоди цієї роботи найближчим часом ».

Компанія Toshiba також запустила в Європі власну програму утилізації обладнання кондиціювання повітря з холодоагентом R22, що дозволяє кінцевим користувачам ефективно виводити з користування застарілі кондиціонери.

На додаток до вже існуючими схемами продажів, які компанії Toshiba впровадила в Європейському Союзі, виробник в 2012 рік пропонує додаткову підтримку для своїх постійних клієнтів, у тому числі розширену гарантію до семи років.

Для підтримки високого рівня сервісу і технічного обслуговування кондиціонерів компанія Toshiba запустила інтернет-площадку для онлайнової системи замовлення запасних частин. Дана загальноєвропейська ініціатива дилерам компанії швидко та зручно визначити необхідну запасну частину для кондиціонерів Toshiba і купити їх прямо в Інтернеті.

Навчання технічних фахівців є ще одним ключовим елементом планів компанії Toshiba на 2012 рік. Компанія має намір істотно розширити філіальну мережу навчальних центрів, що дозволить дилерам своєчасно отримувати практичні заняття по установці, введенню в експлуатацію та обслуговування обладнання по всій Європі.

Девід Данн сказав: «Компанія Toshiba є сильним і шанованим брендом на ринку кондиціонування з заслуженою репутацією за інновації, високу продуктивність і надійність. Ми були зайняті непомітною для очей громадськості роботою по розширенню наші можливостей і пропозицій, і дуже приємно бачити плоди цієї роботи в дії. З новими продуктами та додатковими послугами, які з'явилися в компанії Toshiba, ми сподіваємося на третій рік стійкого зростання ».

 

Немає коментарів:

Дописати коментар