20 бер. 2013 р.

Результати діяльності компанії DAIKIN за 3-й квартал 2012 фінансового року

DAIKIN IndustriesПровідний виробник кліматичного обладнання, компанія DAIKIN Industries (Осака, Японія) повідомила про досягнення обсягу чистих продажів на суму 286.3 млрд. ієн в третьому кварталі 2012 фінансового року - деяке збільшення в порівнянні з аналогічним періодом 2011 фінансового року з показником 283.6 млрд. ієн.

Операційний прибуток за квартал склав 10.6 млрд. ієн, знизившись у порівнянні зі значенням 3-го кварталу 2011 фінансового року з показником 12.4 млрд. ієн. Співвідношення прибутку до чистого обсягу продажів склало 3,7%, в той час як 3-й квартал 2011 фінансового року продемонстрував 4,4%.

Чистий прибуток в третьому кварталі склала 10,5 млрд. ієн, у порівнянні з 3,2 млрд. ієн в 3-му кварталі 2011 фінансового року.

Компанія DAIKIN прогнозує 4%-е збільшення чистого обсягу продажів за результатами повного 2012 фінансового року, досягнувши при цьому показника 1270 млрд. ієн.

За даними компанії, попит на її продукцію в сегменті кондиціонерного бізнесу, в третьому кварталі залишався млявим на головних ринках Європи і Австралії. Дохід і прибуток збільшився завдяки розширенню продажів в Китаї і збільшення попиту на ринках, що розвиваються.

Інший важливий сегмент бізнесу компанії DAIKIN, сегмент хімічної продукції, зіткнувся з низьким рівнем попиту з боку напівпровідникової промисловості Японії та Азії і переглядом замовлень у зв'язку з низьким попитом з боку автомобільної промисловості в Європі. Цей сегмент бізнесу DAIKIN суттєво постраждав у зв'язку зі зниженням рівня відпускних цін.

У другій половині 2012 року, компанія DAIKIN придбала американського кондиціонерного виробника Goodman Global Group, Inc., Що базується в Х'юстоні. Сума угоди, завершиться 1 листопада 2012 року, склала 3,7 млрд. доларів США, хоча ці результати поки ще не консолідовані з фінансовими результатами компанії DAIKIN.

Допомогою мережі збуту продукції компанії Goodman, DAIKIN планує почати постачання передових та екологічно безпечних кліматичних рішень на побутовий і комерційний ринки США.

DAIKIN також сподівається на подальше підвищення своєї конкурентоспроможності за рахунок використання ноу-хау та методики економічного виробництва та управління компанії Goodman при розвитку бізнесу в країнах з перехідною економікою та на ринках масового попиту кліматичного обладнання.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар