31 трав. 2013 р.

Виробники кондиціонерів готуються до індійського буму

У той час як збільшилися ціни і прохолодна погода в поточному році підштовхують світову кліматичну еліту задуматися про третій, комерційно 'горизонтальному' годе на індійському кондиціонерному ринку - після прогнозів про 15-20%-м зростанні, - провідні галузеві важковаговики все ж не залишають надії скористатися передбачуваним ринковим сплеском.

Компанія Daikin нещодавно анонсував плани з нарощування обсягів виробництва на своєму заводі Neemrana в Раджастані до максимального рівня в 500,000 систем на рік до кінця поточного року. За наявною інформацією, провідний японський виробник інвестував £ 90 млн. на розвиток бізнесу в Індії з моменту установи свого підприємства в 2010 році з метою виробництва мультізональних комерційних систем VRV, чиллерів і спліт-систем побутового призначення. Компанія Daikin India оцінює домашній ринок приблизно в £ 1.7 млрд. з щорічним 10-12%-м зростанням, тоді як провінційні ж області країни демонструють практично подвоєний показник.

Тим часом, Panasonic, реалізувавши нещодавно в Індії мільйонний кондиціонер з моменту виходу на ринок країни в 2008 році, виділив у цьому році понад £ 14 млн. на розвиток сегменту спліт систем у спробі відвоювати приблизно 20%-ю ринкову частку.

LG Electronics India охрестила 2014 поворотним для компанії в регіоні. І крім тиску, під яким - за деякими джерелами на ринку - опинилося підприємство по всьому сегменту споживчих товарів тривалого користування з боку як індійських брендів, так і свого корейського конкурента Samsung, продажі систем кондиціонування повітря виявилися особливо млявими.

Вітчизняному індійському виробникові Voltas вдалося дещо похитнути панування LG з подальшим падінням ринкової частки корейського гіганта до 24% з позначки приблизно 28% два роки тому. На даний момент компанія націлена на двозначний приріст у реалізації холодильників, пральних машин і кондиціонерів повітря власного виробництва.

У той час як збільшилися ціни і прохолодна погода в поточному році підштовхують світову кліматичну еліту задуматися про третій, комерційно 'горизонтальному' годе на індійському кондиціонерному ринку очікується зростання продажів на 15-20%.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар