Виробник повітряних завіс Thermoscreens (Великобританія) повідомляє про значне зростання кількості східноєвропейських роздрібних магазинів, що використовують технології повітряної завіси, і наблюдающемся в результаті зростанні експортних продажів.
Багато роздрібні торговці встановили повітряні завіси за останні роки; додаються значні зусилля в останні кілька років, щоб підкреслити негативні економічні та екологічні наслідки для магазинів, що залишають свої двері відкритими, якщо при цьому на них не встановлені завіси.
Запущена в 2011 році кампанія «Закрий двері» повідомила, що британські підприємства втрачають близько £ 1,6 млрд., з яких 20 відсотків втрачається через погані методів роботи. Тому багатьма роздрібними торговцями Великобританії були встановлені повітряні завіси в спробі скоротити рахунки і викиди вуглекислого газу.
Багато з цих підприємств роздрібної торгівлі були розширені в східноєвропейський регіон, оснастивши нові магазини повітряними завісами Thermoscreens, так само, як це було у Великобританії і Західній Європі. В результаті, ці магазини можуть вільно торгувати з відкритими дверима, не ризикуючи при цьому величезними втратами енергії.
Josyanne Bardavid, менеджер з експорту в Thermoscreens, сказала: «З такою великою кількістю іспанських, французьких і британських мереж магазинів, що виникають у всьому східноєвропейському регіоні і оснащених повітряними завісами Thermoscreens, спостерігається збільшення попиту на оснащення подібним обладнанням від місцевих, конкуруючих магазинів ».
Немає коментарів:
Дописати коментар