27 серп. 2011 р.

Президент Panasonic пан Kazuhiro Tsuga відкрив своїм виступом CES 2013

8 січня 2013 в 8:30 ранку за стандартним тихоокеанським часом, Президент Panasonic г-н Kazuhiro Tsuga відкрив міжнародну виставку International CES 2013, одне з найбільших світових шоу споживчої електроніки, представляючи вступну промову в готелі Венеція (Venetian Hotel) в Лас-Вегасі, штат Невада. Задаючи тон виставці і галузі в цьому році, г-н Tsuga підкреслив у своїй промові, що Panasonic є еко-інжинірингової компанією, що пропонує інноваційні, екологічні та розумні рішення, які є результатом зусиль співробітників корпорації по всьому світу, спрямованих на те, щоб зробити світ кращим, а також на створення реальних цінностей для своїх клієнтів.

Panasonic CES 2013

До Президента Tsuga приєднався Джо Тейлор, головний виконавчий директор Panasonic Corporation в Північній Америці, який представив нові 4k і OLED-TV технології та рішення Panasonic в галузі енергетики, підтвердивши фокус компанії на стратегії «Business to Business to Consumer» (B2B2C). Він також згадав про нову американської штаб-квартирі Panasonic в Ньюарку, штат Нью-Джерсі, яка в даний час будується відповідно до вимог сертифікації зелених будівель LEED (енергетичним та екологічним дизайном), як приклад прихильності компанії Panasonic до створення кращого світу.

На сцену вийшли безліч почесних гостей, в тому числі пан Tim Vanderhook, співзасновник і генеральний директор компанії Specific Media, г-н Phil Abram, Головний інформаційно-розважальної директор General Motors, г-н Rob Fyfe, колишній головний виконавчий директор Air New Zealand, голова Star Alliance і член ради керуючих у IATA, і пан Cory Booker, мер Ньюарка, штат Нью-Джерсі (в порядку появи). Крім того, у відео під час відкриття з'явилися пан Keith Turner, президент з продажів і маркетингу компанії Univision, г-н Elon Musk, голова і головний виконавчий директор Tesla Motors, фотожурналіст пан Daniel Berehulak, Jim Compton, заступник голови United Airlines, а так само пані Abby Wambach і г-жа Alex Morgan, члени жіночої футбольної команди США на Лондонській Олімпіаді 2012 року.

На відкритті були представлені наступні теми:

1. Ваш Телевізор (Your TV)
«Ваш TV» від Panasonic дає вам можливість персоналізації та адаптації, надаючи вам чудову нову послугу, що дає вам вибір і свободу. Це все, що ви могли коли-небудь хотіти від телевізора і навіть більше - широкомовні канали, відео за запитом, розумний пошук і багатий соціальний досвід на кінчиках ваших пальців. Все, що вам потрібно зробити, це сказати: «Мій головний екран», і вбудована камера і технологія розпізнавання осіб відкриє вашу особисту сторінку. Цей новий Домашній Екран призначений для персоналізації вашого досвіду, і дає вам прямий доступ як до останньої інформації, так і до всього вашому коханому контенту.

2. Ваш Дім (Your Home)
Panasonic пропонує рішення в галузі енергетики, побудованої на інтегрованих рішеннях для створення, зберігання, збереження і управління енергією. Коли справа доходить до генерації енергії, ми виводимо на ринок інноваційні продукти, такі як водневі паливні елементи, на додаток до сонячним панелям. Ми також робимо ставку на збереження енергії, ніж привернули велику увагу за кордоном, і ми очікуємо, що те ж саме відбудеться тут, у США. Інженерні продукти, які економлять енергію, були одним з головних пріоритетів у Panasonic в протягом дуже довгого часу, в тому числі в побутовій техніці, аудіовізуальної продукції, а також у світлодіодному освітленні. Для управління енергією Panasonic використовує шлюз Smart Energy Gateway (SEG), яким можна керувати за допомогою різних інтелектуальних пристроїв, як у вашому будинку, так і віддалено. Він перевіряє умови використання електроенергії у всьому будинку, і точно показує, де і як можна заощадити енергію. Ми використовуємо цей же шаблон для обслуговування клієнтів далеко за межами будинку, в тому числі магазинів і цілих собществ по всьому світу.

3. Ваш Автомобіль (Your Car)
Наша стратегія розширення нашого бізнесу з провідними автовиробниками зосереджена на двох ключових областях.
По-перше, ми трансформуємо наші знання та досвід в області домашніх енергетичних рішень в комплексні рішення для електричних транспортних засобів. І, по-друге, ми беремо інженерію наших приєднаних домашніх AV рішень і надаємо повністю підключені автомобільні рішення.
Батареї є лише одним з аспектів EV рішень Panasonic. Ми розробили систему керування живленням, яка значно підвищує ефективність батарей EV, систему управління тепловими потоками, спрямовану на скорочення величезних втрат потужності в кондиціонерах гібридних і електричних транспортних засобів. Це всього лише дві нових системи, які ми розвиваємо, щоб зробити ці автомобілі більш привабливими для споживачів.

4. Ваш Бізнес (Your Business)
Один сильний акцент нашої стратегії B2B2C - це надання комплексних рішень для роздрібної торгівлі, які розширюють знання та досвід усіх наших компаній, від Audio Visual до Energy Solutions. Або, наприклад, в Азії, Panasonic співпрацює з японською глобальною мережею магазинів зручності Лоусон (Lawson). У 2010 році Panasonic допоміг Lawson створити прототип «зеленого магазину», який об'єднує широкий асортимент продукції Panasonic. Результати були значними, з 20% зниженням енергоспоживання в порівнянні з 2006 роком. У минулому році Panasonic почав установку сонячних панелей в 2000 магазинів Лоусона.

5. Ваше Подорож (Your Journey)
З 275 авіакомпаніями-клієнтами в нашому портфелі і більше 5000 літаків по всьому світу, оснащеними нашими польотними розважальними та комунікаційними системами, в минулому році більше 500 мільйонів поїздок були покращені рішеннями Panasonic Avionics.
Наш портфель рішень розважальних та інформаційних послуг виходить далеко за рамки розважальних послуг в польоті і включає послуги для дому, залів очікування і готелів. Іншими словами, наші рішення повністю супроводжують все ваше подорож.

6. Ваше співтовариство (Your Community)
Panasonic надає комплексні рішення для вдосконалення співтовариств всіх видів, від інформаційних кіосків та цифрових вивісок у провідних університетах до енергетичних рішень, які роблять автогонки більш стійкими. Як офіційний AV спонсор Олімпійських ігор, комплексні рішення Panasonic в в області мовлення зробили можливим для аудиторії по всьому світу розділяти пристрасть Олімпійських ігор вже протягом 25 років. Panasonic також спонсорує в США Вищу футбольну лігу (Major League Soccer) - відносини, які включають в себе цілий спектр інтегрованих рішень в MLS стадіонах по всій країні. У Японії Panasonic поставляє світлодіодні світлові рішення для ТОКІО SKYTREE, і будує стійкий розумний місто Fujisawa, який відкривається в наступному році і буде домом для тисяч людей.

На закінчення Tsuga прокоментував: «Частина того, що ми розділили сьогодні може здатися несподіваним і, можливо, відрізняється від компанії Panasonic, яку ви знали в минулому. Але, якщо ми хочемо досягти нашої мети, необхідно, щоб перетворень та інновації ніколи не було багато. Тим не менше, основні цінності, які ведуть нас в Panasonic не є зовсім новими. Вони фактично були частиною ДНК нашої компанії з тих пір, як вона була заснована Коносуке Мацусіта майже 100 років тому - поставити людей вище продукції, вкладати в наше суспільство, зміцнювати і підвищувати цінність життя клієнтів, і пропонувати екологічні та розумні рішення, які дозволяють робити все найкращим чином. Ось хто ми і ким ми були завжди. Коли все сказано і зроблено, це просто ще один спосіб, яким ми створюємо кращий світ для вас. Спасибі вам велике! »

 

Немає коментарів:

Дописати коментар