В кінці 2012 року Panasonic запустив свій перший завод «еко ідей» в Індії, Технопарк в Jhajjar, Haryana. Цей новий передовий об'єкт служить віхою для Panasonic, щоб продемонструвати свої кращі досягнення в галузі сталого виробництва. Завод, розташований на 76 акрах, був відкритий з обсягом інвестицій 200 млн. дол США (з 2010 по 2015). Поряд з широким спектром екологічних ініціатив, які включають в себе розробку технологій для підтримки способу життя з нульовим викидом вуглецю і прийняття стійкої ділової практики, Технопарк Panasonic спрямований на підвищення рівня екологічної свідомості в суспільстві.
Індія вважається однією з найбільш швидкозростаючих економік у світі. Очевидно, що у зв'язку з величезним потенціалом місцевого ринку, увагу до країни на світовій арені зростає. Урочисте відкриття заводу «еко ідей» буде сприяти зміцненню присутності бренду Panasonic в регіоні.
У Технопарку Panasonic розмістяться об'єкти, які можуть виробляти близько 1 млн кондиціонерів, 400 000 пральних машин і 25 000 машин для зварювання та різання на рік. Цей виробничий об'єкт спроектований з різними зеленими функціями, такими як сонячний модуль на даху офісу потужністю 28,29 кВт, вхідний навіс і автостоянка для скорочення викидів вуглекислого газу і 100% система рециркуляції води для стійкого забезпечення водою. Весь процес логістики відразу ж після початку функціонування заводу буде ефективним і економічним. Зосереджуючи увагу на те, щоб зробити Індію виробничим центром, Технопарк планує експортувати продукцію з Індії на інші ринки, починаючи з Близького Сходу і Африки.
Локалізація і «Індоваціі» («Indovation») складають основу Технопарку. Згідно зобов'язанням Panasonic бути індійською компанією в Індії, а не тільки японською компанією, що працює в Індії, вироблена продукція спеціально задумана і налаштована для індійських споживачів із збереженням місцевих потреб і для місцевих умов. Це дозволить поліпшити дизайн, просунути дослідження та розробки енергоефективних продуктів, щоб задовольнити внутрішні потреби і потреби індійського ринку. Panasonic Cube AC, втілення інноваційних продуктів, ретельно враховує особливості індійських кліматичних умов і стиль життя. Завдяки таким ініціативам, Panasonic прагне бути провідною компанією в споживчій електроніці та найбільш еко-інноваційною компанією в Індії.
Шість заводів «еко ідей» Panasonic, побудованих в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні:
- Panasonic Vietnam Group в Thang Long Industrial Park у В'єтнамі;
- Компанія Panasonic холодильних пристроїв в Сінгапурі;
- Компанія Panasonic Побутової техніки в Таїланді;
- Мережа компаній Panasonic AVC (Audio Visual Components) в Малайзії;
- Panasonic Lighting Company в Індонезії;
- Технопарк Panasonic в Індії.
Panasonic сприятиме подальшому зміцненню екологічно стійких ініціатив і вносити вклад в зелене співтовариство.
Немає коментарів:
Дописати коментар