25 вер. 2012 р.

Холодильна установка MHI TDJS35HP для комерційних вантажівок

Mitsubishi Heavy Industries TDJS35HPMitsubishi Heavy Industries, Ltd (MHI) розробила нову холодильну установку для комерційних вантажівок, яка може працювати не тільки в режимі охолоджування і обігріву, але і в режимі рекуперації тепла. По суті, компанія Mitsubishi Heavy Industries оголосила про перший по-справжньому тепловому насосі для комерційних вантажів. Новий пристрій при всіх інших рівних параметрах здатне давати в два рази більше теплової потужності, ніж все, що зараз пропонують на ринку інші виробники. При повному навантаженні нова установка дозволяє знизити енергоспоживання на 75% в порівнянні із звичайними системами. MHI почне продажі нового блоку в квітні 2012 року. Причому спочатку такі пристрої будуть пропонуватися для харчових фургонів, в яких вимагається підтримувати різні температурні режими для різних продуктів.

Нова модель, яка отримала індекс TDJS35HP, підключається до головного двигуну вантажівки. Компанія MHI для нової холодильної установки спеціально розробила новий високоефективний 3D спіральний компресор.

Головна інновація нової кліматичної установки від компанії Mitsubishi Heavy Industries є навіть не висока енергоефективність - холодильна машина TDJS35HP є першим пристроєм у галузі, яке здатне працювати на два вантажних відсіку в різних режимах. Причому для одного з них здійснюється охолодження, а для іншого обігрів. При даному режимі роботи буде задіяна рекуперація, при якій тепло з охолоджуваного відсіку буде передаватися в обігрівається відсік. В режимі охолодження блок TDJS35HP мінімальна поддерживаема температура - 5 ° С, в режимі обігріву максимальна температура в обігрівається відсіку - 20 ° С (ідеальна температура для перевезення свіжоспеченого хліба або термосів із гарячими стравами). Потужність нової кліматичної установки складає 5,7 кВт.

До теперішнього моменту, комерційні вантажівки, що перевозять вантажі, для яких потрібні різні температурні режими, оснащувалися двома кліматичними установками. Тепер на вантажівку можна буде поставити лише одну, що істотно дозволить заощадити не тільки на капітальних вкладеннях, але і біліше ніж у два рази скоротити експлуатаційні витрати. При одночасній роботі на охолодження та обігрів нова модель, при 25%-ном збільшенні споживаної енергії, дає 70%-ве збільшення потужності охолодження і 380% підвищення теплової потужності. В цілому, нова модель є, по крайней мере, в 4,3 більш ефективною, ніж установка двох кліматичних систем, які пропонуються зараз на ринку.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар