7 вер. 2012 р.

Systemair представляє новий європейський клас енергоефективності IE2

IE2З метою зниження всесвітнього споживання енергії, Міжнародна електротехнічна комісія розробила і опублікувала новий стандарт, IEC 60034-30:2008. Цей новий світовий стандарт визначає класи ефективності трифазних двигунів низької напруги для живлення 50/60 Гц з потужністю від 0,75 до 375 кВт.

У Європейському союзі даний стандарт був основою для нормативу 2009/640/EU, який визначає мінімальну допустиму ефективність для двигунів, що випускаються на європейський ринок. З літа поточного року мінімальним рекомендованим класом ефективності для цих двигунів є IE2 ("Високий").

Двигуни класу IE2 поєднують в собі переваги більш високої ефективності з більш тривалим терміном служби. IE2 двигуни більш ефективні навіть при частковому навантаженні, що дозволяє налаштувати обладнання для роботи в оптимальному режимі. Додатково IE2 двигуни виробляють менше шуму і менше нагріваються.

Наступним кроком буде обов'язковий перехід до 2015 року на двигуни класу IE2, що працюють спільно з регулятором частоти, або на двигуни класу IE3 («преміум»).

IE2

Нова рекомендація досить широко вплинула на асортимент продукції Systemair. Всі трифазні IEC двигуни, використовувані, в серії вентиляторів MUB, у дахових вентиляторах DVN, DVNI, DVV і DVG, в кухонних вентиляторах KBT / KBR і MUB-K, в осьових вентиляторах AXC і AXBF, і в вентиляторах для агресивних засобів PRF, з потужністю вище 0,75 кВт, були замінені на високоефективні двигуни IE2 регульовані перетворювачами частоти.

Зверніть увагу! У двигунах IE2 швидкість не може регулюватися по напрузі, тобто за допомогою трансформаторів.

У цьому зв'язку Systemair пропонує новий спектр частотних перетворювачів Systemair FRQ. Частотні перетворювачі Systemair FRQ готові до підключення, і таким чином, економлять час на пуско-налагоджувальні настройку; та при виборі Systemair FRQ-S моделей, немає необхідності встановлювати дорогий екранований кабель.

Додатковим джерелом економії може стати застосування вентиляторів Systemair з EC-двигунами замість ізпользуемих в даний час двигунів класу IE2. Їх швидкість регулюється керуючим сигналом 0-10В, забезпечуючи економію до 50% енергії.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар