14 вер. 2012 р.

Попит на кондиціонери Mitsubishi Electric, Hitachi і Panasonic йде вгору

Mitsubishi Electric

Mitsubishi ElectricРеалізація побутової техніки Mitsubishi Electric, в тому числі кондиціонерів, знизилася на 1%, випливає зі звіту японської корпорації. Дані актуальні для першого півріччя поточного фінансового року, що завершився 30 вересня 2011. Обсяг продажів скоротився до 460 300 000 000 ієн (близько $ 5,9 млрд), що на 1% менше аналогічного періоду минулого року. Операційні доходи склали 23,6 млрд ієн ($ 306,5 млн), що на 2,8 млрд йен ($ 36300000) менше, ніж у минулому році.

Гіршим періодом для корпорації Mitsubishi Electric стала друга чверть фінансового року. Продажі в сегменті побутової техніки впали до рівня 227 900 000 000 йен ($ 3 млрд), що на 9% скромніше аналогічного періоду попереднього року. Операційні доходи знизилися до 8,9 млрд ієн ($ 115 600 000), що на 3,3 млрд ($ 42900000) менше показників 2010 року.

У Mitsubishi Electric вважають, що зниження продажів викликане, головним чином, падінням попиту на окремі категорії продукції. Перш за все, на фотоелектричні системи (в Європі) і на системи гарячого водопостачання (в Японії). Побутові кондиціонери Mitsubishi Electric, навпаки, показали зростання на заокеанських ринках. У самій Японії домоглися найкращих результатів фотоелектричні системи.

Hitachi

Друга чверть фінансового року для компанії Hitachi завершилася з результатом 2422 млрд ієн ($ 31 455 млн). У минулому році цей показник склав 2349100000000 ($ 30,5 млрд). Операційний прибуток - 118 млрд ієн ($ 1535 млн), в порівнянні з 129 млрд ($ 1675 млн) в 2010. Другий квартал 2011 приніс компанії 238 200 000 000 йен (або $ 3094 млн), що нижче на 5%, ніж у 2010, повідомляє appliancemagazine.com. Операційний прибуток зафіксована на рівні 1,9 млрд йен ($ 25 млн), що на 1,9% нижче того ж періоду попереднього року.

Незважаючи на зниження продажів Hitachi в сегменті побутової техніки, реалізація кондиціонерів цього бренду трохи виросла (переважно за рахунок Японії). У компанії вважають, що підвищенню попиту сприяв, по-перше, перехід на більш енергозберігаючі моделі, а по-друге, надмірне посилення ієни по відношенню до долара.

Panasonic

Другий квартал поточного фінансового року, компанія Panasonic закінчила із збитками у розмірі 105 800 000 000 ієн ($ 1,4 млрд), у той час як у другому кварталі минулого року компанія зафіксувала прибуток у розмірі 31 млрд ієн ($ 402 600 000). Реалізація продукції Panasonic за другий квартал скоротилася на 6% до 2075700000000 ієн ($ 27 млрд) з 2206800000000 ($ 28,7 млрд) роком раніше. Зниження продажів було відзначено як на внутрішньому ринку (з 1135100000000 ієн ($ 14,7 млрд) у минулому році до 1068800000000), так і за межами Японії (з 1071700000000 ієн ($ 13,9 млрд) до 1006900000000).

У Panasonic вважають, що до негативній динаміці привели виплати за придбану раніше фірму Sanyo Electric, проведення реструктуризації, а також наслідки березневого землетрусу.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар