Збої в роботі дата-центрів можуть коштувати компаніям більше $ 5,000 за кожну хвилину простою: втрачена прибуток і продуктивність, втрачену довіру замовників і юридичні втрати - говориться в новому дослідженні Emerson Network Power і інституту Ponemon.
«Простий може обернутися різноманітними втратами в тривалій перспективі, які включають прямі і непрямі втрати, пов'язані зі збоями в роботі критичних бізнес-процесів».
Emerson Network Power і інститут Ponemon провели дослідження, яке складалося з двох частин - опитування серед більш ніж 450 фахівців ЦОД і аналіз 41 незалежного дата-центру, площа яких не менше 800 кв. м.
Звіт по дослідженню містить аналіз прямих і непрямих втрат при перебоях в роботі ЦОД. Наприклад, загальна сума втрат через простій ЦОД протягом 134 хвилин (середній час для усунення неполадок, наприклад, в системах живлення або в системах прецизійного кондиціонування) може бути приблизно $ 680,000. А для компаній, які працюють в галузі ІТ-телекомунікаційних компаній і он-лайн магазинів - втрати можуть перевищити $ 1 мільйон.
Збої в роботі ЦОД трапляються досить регулярно. 95% компаній в США зіткнулися хоча б з одним таким випадком за останні два роки.
Дане дослідження показало, що обмеженість в ресурсах не дозволила оперативно відреагувати на збій в роботі ЦОД. 57% респондентів впевнені, що більшості з незапланованих простоїв можна було уникнути.
Немає коментарів:
Дописати коментар