16 черв. 2011 р.

Кондиціонерні підрядники на AHR Expo: повне занурення в новітні технології McQuay

Модернізація Чиллерні технології вимагає від підрядників глибоких і професійних знань про всі інноваціях і, бажано - значно раніше виходу цієї технології на світовий ринок.

Під час нещодавнього Міжнародного галузевого шоу AHR Expo на початку цього року в Лас-Вегасі, де понад 1,900 різних компаній продемонстрували всі свої останні розробки в галузі опалення, охолодження та кондиціювання повітря, Більшу частину з 34,000 гостей виставки склали представники кліматичних операторів, багато з яких цікавилися саме чиллерамі.

Як правило, першим контактом для відвідувача виставкового стенду є продавець-консультант, забезпечений всілякими друкованими та відеоматеріалами, підтримкою технічного персоналу, а також оперативно вводить фахівця підрядника, інженера-консультанта або ж кінцевого споживача в курс справи.

Інформації, що надається замовникам менеджерами по продажах, звичайно досить для реалізації угоди. У дійсності ж, за словами Ray Good, керівника департаменту управління продукцією при McQuay International, цього достатньо в 95% випадків.

А що якщо підрядник або інженер або кінцевий користувач бачить устаткування вперше? Великі торгові виставки, такі як AHR Expo, надають додаткову можливість безпосереднього та практичного ознайомлення з найбільш передовими технологічними рішеннями.

Відомий промисловий виробник McQuay був в числі експонентів з широким асортиментом нових рішень для зацікавлених підрядників і кліматичних операторів. Відвідувачі стенду уважно вивчили самі останні розробки компанії і поспілкувалися з досвідченими фахівцями на професійні теми.




McQuay

Ray Good, ліворуч, та Keith Glasch проводять презентацію для представників підрядників під час спеціального туру по стенду McQuay на Міжнародному галузевому шоу AHR Expo в Лас-Вегасі.


Практичний тур по стенду виробника

З метою максимальної наочності, а також для більш активного просування нових моделей чілерів, видання TheNEWS, у співпраці з компанією McQuay, запросило в один із виставкових днів обрану групу підрядників на стенд виробника для проведення технічних презентацій і детального огляду холодильних систем з одночасною відеозаписом всього заходу для майбутнього використання.

Спеціально для представників кліматичних операторів, Ray Good зі своїм колегою Keith Glasch, віце президентом департаменту продажів ключових загальнонаціональних замовникам компанії McQuay, провели оглядову екскурсію по стенду і докладно представили найбільш високотехнологічне рішення - 700-тонний відцентровий чіллер McQuay Magnitude, що використовує безмасляних магнітні підшипники. За словами виробника, нова модель є розширенням модельного ряду енергоефективних систем під брендом Magnitude і призначена для застосування у вищих навчальних закладах, медичних установах, промислових підприємствах і обчислювальних центрах.

Як було зазначено під час відвідування стенду, новий високоефективний чиллер з екологічно раціональними функціональними показниками і низькими рівнями робочого шуму, був встановлений на тисячах різних об'єктах по всьому світу. Фахівці McQuay підкреслили високий ступінь сприяння системи власникам будівель у зниженні енергетичних і експлуатаційних витрат, створенні комфортного оточення і задоволенню екологічних вимог, таких як критерії сертифікації за системою LEED (Leadership in Energy and Environmental Design).

Ray Good: "Великі 700-тонні машини являють собою природну еволюцію технології компресора з магнітними підшипниками і істотно розширюють область застосування її основних переваг. Безмасляних рішення підвищує надійність і скорочує час обслуговування внаслідок відсутності традиційних підшипників, вузла управління маслом і, отже, відповідних сервісних витрат. У типовій системі, масло накопичується в випарнику, часом знижуючи тим самим енергоефективність на 15%. У результаті підвищеної, екологічно збалансованої виробничої ефективності та скороченого обсягу обслуговування, чиллери McQuay Magnitude забезпечують досить низьку вартість володіння в порівнянні з традиційними відцентровими системами ".

Good кілька разів зробив акцент на основних моментах, пов'язаних з позитивним тиском і безмасляних дизайном: "На протязі всього терміну експлуатації, чиллери Magnitude демонструють надзвичайно стійкі показники завдяки відсутності масла, забруднюючої холодоагент і знижує системну ефективність".




McQuay

Відео-освітлення спеціального події для кліматичних підрядників на стенді компанії McQuay під час проведення виставки AHR Expo.


Сприяння революції

Революційна технологія стала ще однією причиною широкого резонансу на виставці в Лас-Вегасі, а також додаткової уваги до кліматичних підрядникам. "Ми докладаємо максимум зусиль для сприйняття компанії McQuay - при відвідуванні нашого стенду операторами кондиціонерного ринку - як інноваційного лідера", підкреслив Good, "і постійно прагнемо до досягнення більш високого рівня визнання".

Професіонали, запрошені на стенд для детального знайомства з чиллером Magnitude, висловили свої об'єктивні оцінки нового продукту. Glasch звернувся до підрядників: "Ми намагаємося визначити як сильні - з вашої точки зору - сторони цієї системи, так і не самі, що вимагають доопрацювання".

"На мій погляд, новий 700-тонник зробить істотний вплив на ринок. Я був здивований його розмірами - у порівнянні, звичайно ж, з габаритами чиллера подібного типорозміру ", говорить Chris Carr з компанії Brandt Engineering, Даллас.

Greg Crumpton, представник підприємства Air Tight, Charlotte, Північна Кароліна: "Багато уваги приділяється зручності технічного обслуговування та розмірами системи, що забезпечує більш широке застосування в проектах реконструкції, а технологія магнітного підшипника - це значний прогрес".

У відношенні чиллера Magnitude, Good підкреслює: "Підрядники іноді ставлять запитання 'Як часто система відмовляє?' У цьому випадку ми завжди вказуємо на високий рівень надійності нашої нової машини ".

Ellis Guiles, Jr. з компанії TAG Mechanical з головним офісом в Syracuse, Нью-Йорк: "Система дуже вражає ... сповнена нових цікавих особливостей. Мені б хотілося проводити набагато більше часу з моїм представником McQuay, оскільки вважаю чиллер цієї компанії краще деяких інших конкурентів, також виробляють висококласні системи охолодження ".

Тут доречно провести паралель з більш традиційними, олійними компресорами, причому підвищені витрати можна обгрунтувати статистикою окупності, говорить Guiles.

За словами Good, в процесі широкого висвітлення нового обладнання, основне завдання - звернути увагу на такі фактори, як стримування витрат, енергетична ефективність та екологічна свідомість.

"Виробники розробляють нові технології для зниження енергоспоживання і підвищеного рівня надійності", підкреслив він.




McQuay

Кліматичні підрядники під час презентації на стенді: Keith Glasch з McQuay знайомить фахівців з останніми розробками Чиллерні технології.


Щось нове

Саме в тому ж контексті компанія McQuay International випустила на ринок, наприклад, серію чілерів AGZ-D з повітряним охолодженням на основі спірального компресора, доступних в мощностном діапазоні 25-190 тонн для використання у проектах реконструкції малих і середніх будівель, а також на об'єктах нового будівництва.

"Серія чілерів AGZ-D з повітряним охолодженням на базі спірального компресора неухильно слід багаторічним традиціям і прихильності компанії McQuay до застосування найбільш передових на сьогоднішній день технологій для забезпечення власників будівель безшумними, високоякісними і енергоефективними охолоджуючими рішеннями, що гарантують високий рівень споживчого комфорту", заявив Eddie Rodriguez, керівник напрямку Чиллерні систем McQuay.

Відвідувачі виставки AHR Expo змогли наочно побачити вельми обмежену площу установки системи, яка передбачає економію монтажної області і супутніх витрат. Чиллер також відрізняється зниженими - до 4 футів - вимогами по робочим відстаням між кількома пристроями і доступний для роботи зі стандартним Північноамериканським рівнем напруги мережі - крім 400В/50Гц і 380В/60Гц.

Що ж стосується нових технологічних рішень: можливо, немає нічого краще добре інформованого і обізнаного менеджера з продажу, однак вміння прикинутися покупцем на виставці AHR Expo однозначно прийшло на виручку багатьом підрядникам, зацікавленим у новій Чиллерні технології. Для менш підприємливих, подібне устаткування, ймовірно, вже встановлено десь неподалік, куди також можна організувати візит. Крім того, виробники завжди горять бажанням запросити приймають рішення осіб на оглядову екскурсію з відвідуванням виробничих потужностей своїх компаній і надати їм можливість поспілкуватися з провідними розробниками і технічними фахівцями. Інший варіант, зокрема пропонований компанією McQuay, - виїзне, дорожньо-рекламне турне, під час якого спеціальний напівпричіп доставляє деякі з новітніх кліматичних розробок у різні великі й дрібні міста для проведення зустрічей, презентацій та інших заходів.


Джерело www.achrnews.com. Переклад компанії Ліконд.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар