21 вер. 2011 р.

Керівники DAIKIN і Goodman обговорюють угоду

DaikinНещодавнє придбання підприємства Goodman компанією DAIKIN об'єднує двох найсильніших гравців глобального кліматичного ринку в одну команду. А що ж конкретно означає ця угода?

Відповідь на це питання, під час листопадової прес-конференції за участю Takeshi Ebisu, одного з представників вищого керівництва DAIKIN і Dave Swift, президента і виконавчого директора Goodman Global Group Inc., Виявився досить лаконічний.

«Одним словом, синергія», - коротко відповів Swift. «Якщо задуматися, DAIKIN - $ 14.5 млрд. концерн з відносно скромним присутністю на ринку Сполучених Штатів. З іншого боку, Goodman - $ 2 млрд. компанія, практично невідома за межами Північної Америки. Тому, з географії нашого бізнесу, ми чудово один одного доповнюємо », - підкреслив Swift.

29 серпня 2012, DAIKIN Industries анонсувала підписання остаточної угоди з придбання підприємства Goodman Global Group Inc. у філій приватного інвестиційного фонду Hellman & Friedman LLC за $ 3.7 млрд. 7 листопада обидві компанії провели свою першу спільну прес-конференцію по деталях відбулася угоди, офіційно завершилася тижнем раніше - 1 листопада 2012 року.

Ebisu також зазначив через перекладача: «У процесі вивчення об'єкта придбання, найбільш сильне враження на DAIKIN надав професійний менеджерський склад Goodman. З точки зору довгострокової перспективи, ми вважаємо стиль управління бізнесом компанії Goodman виключно адаптивним, оперативним і гнучким, і оцінюємо його дуже високо. Перш за все, це прочнейший фундамент у відношенні виробничих потужностей без перебільшення світового класу, ефективна система глобальних поставок, а також високорозвинена дистриб'юторська мережа, яка лежить в основі успіху Goodman на американському кліматичному ринку. DAIKIN, в свою чергу, планує застосування професійного досвіду та основних локальних напрацювань компанії на всіх підприємствах Групи в Європі, Японії і на інших континентах ».

Dave Swift: «Нам було надзвичайно приємно почути бажання DAIKIN не тільки скористатися досвідом ведення бізнесу компанії Goodman в Північній Америці, але також запозичити деякі наші практичні навички і підходи, згадані паном Ebisu, і впровадити їх на ринках інших країн і континентів».

«З точки зору Goodman: ми отримали прекрасну можливість доступу до всесвітньо відомим кліматичним і виробничим технологіям компанії DAIKIN, і використовувати ці передові розробки в системі економічного виробництва нашого підприємства», - додав Swift.

Крім надзвичайно ефективного стилю управління Goodman, обидві компанії об'єднує також підвищену увагу проблемам захисту навколишнього середовища. «Американці стають все більш обізнаними в екологічних питаннях, що є дуже важливим моментом для DAIKIN, оскільки наші технології і наші бізнес стратегії забезпечують глобального споживача енергозберігаючими рішеннями допомогою високоефективних кліматичних систем. Ми з успіхом вирішували такі задачі в Європі та інших країнах, а зараз бачимо появу цих можливостей в Америці », - підкреслив Ebisu.

Культурний мікс

У 2002 році DAIKIN випустив корпоративну брошуру під назвою «Філософія Нашої Групи», що відображає принципове світогляд керівництва компанії і підштовхує всіх співробітників до поділу цієї точки зору. Філософія Групи складається з 10 стисло сформульованих пунктів. За словами Swift, він був просто вражений таким колосальним увагою людському ресурсу, що займає також окремий розділ у філософії DAIKIN.

«Мені здається, серед більшості американців, азіатські виробники мають репутацію вкрай самовідданих, орієнтованих на результат практично будь-яку ціну, з досить незначним фокусом на своїх співробітників підприємств. Приємною несподіванкою стало прагнення DAIKIN встановити міцний контакт з представниками громад, де компанія має виробничі потужності, як наприклад - регулярне проведення різних фестивалів, що вже активно практикується навіть тут, у Сполучених Штатах, з метою поширення всього багатства Японської культури ».

«Я тривалий час перебував під враженням від їх далекоглядності, що наштовхнуло мене на думку про високий ступінь сумісності між нашими компаніями», - підкреслив Swift.

Noriyuki Inoue, голова правління і виконавчий директор DAIKIN написав книгу в 2008 році під назвою «Прихильність людино-орієнтованого стилю управління», докладно описує думки, згадані Swift. Книга бере свій початок із серії заміток, написаних Inoue для однієї з рубрик щоденної газети. На думку Ebisu, Inoue протягом багатьох років займався реалізацією цього прогресивного та успішного стилю управління, чітко спрямований, передусім, на людську особистість.

«Ми, в DAIKIN, дуже цінуємо наших людей, вони завжди у нас на передньому плані, коли ми про щось думаємо. У «Філософії Нашої Групи» ми присвятили чимало сторінок опису нашої філософії людино-орієнтованого управління. Нашим завданням було викласти - доступно для будь-якої людини на планеті - традиційний образ думок найбільшого і найавторитетнішого в світі виробника кліматичних рішень, компанії DAIKIN », - додав Ebisu.

І це ще не все

У відношенні загального сприйняття в середовищі підрядників, а також можливих змін в стратегії ринкових каналів збуту продукції, Ebisu і Swift були одностайні: альянс двох компаній дійсно є поступальним процесом і, на момент прес-конференції, обидві сторони отримали добро на проведення спільних дискусій тільки чотирма днями раніше.

Dave Swift зазначив: «Завтра - день початку регулярних зустрічей з незалежними дистриб'юторами для обговорення планів на найближчі роки. Потім у нас заплановані робочі наради щодо зміцнення і максимізації наших сильних сторін і координації спільних дій на найближче майбутнє. Нам хотілося б забезпечити діючих дистриб'юторів - як DAIKIN, так і Goodman - можливістю вилучення якомога більшої кількості переваг від нашої угоди ».

«Не кожен дистриб'ютор або підрядник зможе ефективно впоратися з підтримкою повної програми поставок кліматичних систем. Як, наприклад, сьогодні існують компанії, що беруть участь лише частково в реалізації модельного ряду наших кондиціонерів Goodman і Amana, так, будуть і такі, які не відчувають зацікавленості в роботі з усією лінійкою високоефективних рішень. Однак, наша мета - в процесі донесення всіх переваг високоефективної продукції - таки схилити більшість дистриб'юторів та дилерів до перегляду свого ставлення і рівня інтересу на сьогоднішній день ».

Swift також згадав велику кількість технологічних розробок DAIKIN, гармонійно інтегруються в існуючий модельний ряд систем Goodman і Amana. Три роки тому Goodman почав виробництво пристрою обробки повітря для компанії DAIKIN на базі власної технології із загальною метою створення компонента, використовуваного в системах DAIKIN VRV зі змінною витратою хладагента.

«Вже три роки тому ми були в змозі визначити окремі сегменти, де наша компетентність не викликала сумнівів. Зараз нам необхідно спрогнозувати, яким чином можна об'єднати наші технологічні рішення для створення воістину переломного продукту, що відповідає сьогоднішнім уявленням і перевагам будівельників і домовласників про спліт-системах в Сполучених Штатах », - підкреслив Swift.

Ebisu також поділився планами на найближче майбутнє, що передбачають, насамперед, активне використання існуючих виробничих потужностей компанії Goodman. «Наша мета - розвиток нашого бізнесу з якомога більш міцним укоріненням його на Американському ринку, для чого, на наш погляд, дуже важливо підвищення рівня зайнятості місцевого населення і внеску в подальший розвиток місцевої громади».

«Як вже було сказано паном Ebisu, потенціал по створенню значної кількості робочих місць в Сполучених Штатах досить високий - завдяки технології виробництва, запозиченої на Азіатському континенті. І це виключно приємна новина для представників місцевої влади, особливо в місцях розташування наших виробничих підприємств - штатах Теннессі і Техас ", - підсумував Swift.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар