12 квіт. 2012 р.

Hoval EcoLine - економія енергії в супермаркетах

Томас Ферон гранично ясний: «Ми говоримо про гроші - і дуже багато грошей може бути збережено». Як менеджер сегменту EcoLine, системного рішення Hoval для супермаркетів, він розраховує економічний ефект для кожного конкретного проекту.

Він констатує: «Суть економії енергії в супермаркетах полягає в поєднанні холодильної системи, системи опалення, кліматичної та вентиляційної системи таким чином, щоб ці окремі компоненти не заважали один одному і не призводили до втрати енергії. Ми об'єднуємо їх в загальну систему, в якій всі компоненти взаємопов'язані і управляються відповідним чином ».







Hoval EcoLine




У супермаркеті майбутнього морозильні камери, холодильники і теплові насоси будуть пов'язані з кліматичними і вентиляційними установками в єдину загальну систему - як гідравлічно, так і в цілях управління.
 


Конкретний приклад: магазин середніх розмірів з торговою площею 2500 м2 споживає - без EcoLine - 585 кВт-год на м2 в рік для опалення, клімат-контролю та вентиляції, а також для охолодження та заморожування продуктів. Найбільшу питому вагу, а саме близько половини, має холодильна система. П'ятнадцять відсотків використовується для опалення та клімат-контролю, 25% для освітлення, а інші 10% споживається різними іншими споживачами електричної енергії.

EcoLine система може скоротити споживання енергії на 65% до 210 кВт-год на м2 в рік. Томас Ферон: «Система Hoval EcoLine дозволяє власникові супермаркету отримати не тільки гарний мікроклімат. Він також має більше грошей у кишені ».

Це дуже переконливий аргумент, тому що прибуток в харчовій роздрібній торгівлі перебувають у занепаді - в той час як витрати на енергію зростають безперервно.







«Ми говоримо про гроші - і дуже багато грошей може бути збережено».

Томас Ферон, менеджер сегменту EcoLine



Літня спека і її наслідки

Неможливо ігнорувати сильну літню спеку, що переслідує Європу в останні роки. Але відпрацьоване тепло від конденсаторів холодильників, які в багатьох супермаркетах просто підключені до електромережі, нагрівають торговельні зали ще більше. Особливо в невеликих магазинах без кондиціонерів неохолоджені свіжі продукти швидко приходять в непридатність. У результаті, деякі продавці встановлюють системи кондиціонування повітря для боротьби з перегрівом від холодильників - і, в кінцевому підсумку, надзвичайно збільшують енергоспоживання. Взимку відпрацьоване тепло від холодильників викидається за межі приміщення, в той час як окремий котел виробляє необхідне тепло. Таким чином, ми маємо функціонуючі абсолютно незалежно один від одного компоненти, які оптимізовані кожен окремо, а іноді і зовсім не оптимізовані. На противагу цим сценарієм, окремі установки можуть об'єднуватися в ефективні інтегровані системи. Інтегровані системи з'явилися приблизно в 2005 році. Великі оператори торгових мереж в Німеччині, такі як Rewe та Edeka, інвестували в екологічно раціональну концепцію «зеленої» холодильної та кліматичної техніки. Однак, виглядає так, що вони, не врахували дуже важливий аспект: цілеспрямований контроль взаємодії між холодильниками і системами управління мікрокліматом.

Центр управління

«Для нас це було наступним логічним кроком для розробки загальної концепції, яка об'єднує всі теплові та керуючі процеси», - повідомляє Томас Ферон. Цей спеціалізований контролер є, по суті, центром управління в системі EcoLine від Hoval. Він оптимізує взаємодію між частинами системи і підвищує їх ефективність, забезпечуючи зниження енергоспоживання і зменшення поточних витрат.







Швидка амортизація

Вже більше 100 супер-і гіпермаркетів - в першу чергу у Франції і Росії - економлять енергію і гроші з системою EcoLine. Приміром, супермаркет Intermarche в Марселі з торговою площею 2062 м2, складськими приміщеннями 140 м2 і зоною входу 50 м2 повідомляє про щорічної економії 30 000 євро. Економія, як правило, настільки висока, що додаткові інвестиції амортизуються протягом одного-двох років. Особливо раді системі EcoLine ті франчайзери, які працюють на своєму власному бюджеті. До них відносяться партнери мережі супермаркетів Intermarche, E. Leclerc, Super-U, і такі гіпермаркети, як Auchan. На цьому тлі, EcoLine, як очікується, продовжить заявляти про себе в Європі, Росії і країнах СНД.



Тепловий насос

Ще одним важливим компонентом системи Hoval EcoLine є реверсивний тепловий насос. Влітку він справляє холод, необхідний протягом дня, а в нічний час використовується для наповнення ємностей сховища льоду. Тепловий насос переохолоджує холодоагент в холодильниках, збільшуючи COP (коефіцієнт корисної дії) торгового холодильного устаткування приблизно на 50%. Завдяки підвищенню енергоефективності, холодильні установки можуть бути зменшені в розмірах.

У зимовий період відпрацьоване тепло від торгового холодильного устаткування підтримує тепловий насос в системі опалення будинку. Ще одна перевага - коефіцієнти COP холодильних установок і теплового насоса можуть бути збільшені до максимальних значень. У супермаркетах площею до 2500 м2 тепловий насос є достатнім для опалення.

Децентралізовані установки клімат-контролю

Сухий охолоджене повітря з системи клімат-контролю значно полегшує життя торговому холодильному оборудованию. Децентралізовані установки клімат-контролю Hoval RoofVent, які розподілені по всьому даху супермаркету, осушують повітря і постачають приміщення свіжим повітрям. Завдяки їх вбудованим високопродуктивним пластинчастим теплообмінникам, вони відновлюють до 84% тепла або холоду.

При обігріві приміщення запатентований регульований вихровий повітророзподільник Air-lnjector направляє тепле повітря вертикально вниз. Завдяки цьому тепло присутня саме там, де це необхідно. При охолодженні, Air-lnjector поширює повітря горизонтально. При такому способі повітря плавно опускаються на великі площі. Це запобігає утворенню протягів. Таким чином, Hoval EcoLine включає навіть найменші частини в загальну систему.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар