4 трав. 2012 р.

Огляд китайського ринку кондиціонерів в 2011 році

У китайській кліматичної промисловості в 2011 році відбулося багато змін. Уряд змінив політику субсидій, і намітився повернення до ринкових механізмів регулювання галузі. Ускладнилася економічна ситуація на зовнішньому і внутрішньому ринку. Тим не менше в КНР як і раніше спостерігається зростання промислового виробництва.

Gree

У 2011 році Gree здійснила серйозний технологічний прорив. Наступним кроком, після успіху технології G10, став випуск відцентрових чилерів з двоступінчастим високоефективним інвертором, в конструкції якого використано постійний магніт. У 2011 році компанія виграла тендер на поставку кондиціонерів для китайського уряду. Gree також стала постачальником для декількох великих проектів, включаючи будівництво високошвидкісної залізниці Пекін - Шанхай і Азіатські ігри в Гуанчжоу.

Прагнення компанії впроваджувати передові і інноваційні технології приводить до стабільного розвитку всієї галузі.

Hisense

Hisense швидко увійшла в когорту китайських виробників інверторних кондиціонерів і домоглася на цьому терені великих успіхів. Її двухмодульной інверторна технологія підтримує два режими роботи: «Високоефективне збереження енергії» та «Довготривале збереження енергії», що дає скорочення енергоспоживання на 20% в порівнянні з традиційними інверторами. Кондиціонери, оснащені цією системою, стали найбільш затребуваним продуктом на китайському ринку кондиціонерів влітку 2011 року.

Midea

Основною стратегією розвитку компанії Midea стала спеціалізація на інверторних технологіях.

Конкурентоспроможність Midea забезпечується за рахунок впровадження інноваційних рішень, самостійного виробництва ключових компонентів, системної оптимізації, надання гарантій якості, диференційованого маркетингового підходу і високої якості обслуговування клієнтів. У 2011 році компанія не була обділена державними замовленнями і добре закріпилася на ринку систем центрального кондиціонування.

Chigo

Chigo - одна з небагатьох китайських компаній, яка спеціалізується тільки на кондиціонерах і пов'язаних з ними продуктах. У 2011 році компанія послідовно дотримувалася стратегії забезпечення високої енергетичної ефективності і протягом перших п'яти місяців року досягла високого рівня продажів завдяки здійсненню програми «Енергозберігаючі продукти. Проект регенерації відходів ». Chigo є одним з семи постачальників кондиціонерів для уряду Китаю, а також для регіональних органів влади.

Haier

У 2011 році Haier випустила на ринок декілька моделей інверторних кондиціонерів, що використовують озонобезпечні холодоагент R410A. У цих виробах застосована технологія, що дозволяє легко і безпечно для здоров'я видаляти з повітря формальдегід. У 2011 році Haier чудово себе показала в ході оголошених урядом Китаю тендерів на поставку кондиціонерів.

Завдяки кооперації з Sanyo Haier вже стала зразком глобалізації для китайських брендів. Зараз розвиток компанії йде по шляху переорієнтації з виробництва на сервіс.

Висновок

Розглядаючи розвиток кліматичних підприємств Китаю в 2011 році, слід зазначити, що головною особливістю була диференційованість стратегій. Наполегливість великих китайських підприємств в індивідуальному розвитку веде до підвищення їх конкурентоспроможності та є важливим чинником для роботи на ринку державних закупівель.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар