4 трав. 2012 р.

McQuay про важливість навчання кліматичним системам

Запитайте будь-якого успішного кліматичного підрядника, що він вважає ключем до успіху свого бізнесу, і одним з відповідей неодмінно буде: добре навчений персонал. Кваліфікований технічний спеціаліст або монтажник не тільки економить для своєї компанії купу грошей на даремних викликах сервісної служби, помилкової діагностики і неякісному обслуговуванні, але також значно підвищує рентабельність бізнесу свого підприємства більш ефективною роботою, а також створенням і розвитком рекомендаційної мережі в середовищі споживачів.

Іншими словами, не існує у кліматичного підрядника небудь поважної причини проігнорувати або ж відмовити в сприянні своїм співробітникам в довгостроковому навчанні. Процес постійного підвищення професійної кваліфікації є ключовим для забезпечення якісного обслуговування замовників і випередження конкурентів.

McQuay про важливість навчання кліматичним системам

Рис. 1. Ross Mortensen перевіряє сигнал запуску чиллера від системи диспетчеризації об'єкта.

Ross Mortensen, фахівець з обслуговування кліматичного обладнання при NAC Mechanical & Electrical Services з Vadnais Heights, Міннесота, ділиться своїми враженнями від недавнього курсу навчання по чиллери, а також тієї найважливішої ролі цей курс - організований виробником, чиє обладнання його компанія реалізує - грає в повсякденному роботі підприємства. Місяць тому, Mortensen був учасником розширеного професійного тренінгу, що відбувся на Чиллерні заводі McQuay в місті Staunton, Вірджинія.

«Сьогодні, в постійно мінливому сегменті планування, розрахунку та обслуговування кондиціонерних систем, основними критеріями рішень, прийнятих кліматичними замовниками, є енергозбереження, зниження витрат, а також екологічні міркування», говорить Mortensen. «Висока кваліфікація і професійна підготовка забезпечують найбільш якісний сервіс і вибір оптимальних рішень для ваших споживачів».

Chris Pedecine, керівник навчального центру McQuay Solutions Plaza, зокрема сказав: «На ринок виходять нові технології - як, наприклад, чиллери з магнітними підшипниками, - і кліматичні оператори повинні бути адекватно навчені установки і обслуговування всіх нововведень».

«Насправді, основна спеціальність великого числа молодих інженерів, що працюють в даний час на ринку, аж ніяк не опалення, вентиляція та кондиціонування повітря. Як результат, вони вимушені займатися самоосвітою крім своєї повсякденної діяльності для підвищення ступеня впевненості своїх рекомендацій замовникам. Багато досвідчені кліматичні інженери, просунуті на керівні посади, вже не так професійно розбираються у всіх технічних нюансах як раніше і, тому, шукають можливість перепідготовки, з метою освіження всіх своїх навичок ».

Створення атмосфери довіри

На думку Mortensen, недавній Чиллерні тренінг на одному з підприємств McQuay істотно зміцнив його впевненість у спілкуванні з замовниками та обговоренні усіх робочих питань. Регулярне підвищення рівня кваліфікації є найкращим засобом створення атмосфери діалогу зі споживачем. «При першій появі на новому об'єкті, нас сприймають як експертів. Експлуатаційник, який знайомить нас з кондиціонерної системою, можливо, має за плечима роки роботи з цим конкретним видом устаткування. Головне для нього - працездатність чиллера і, якщо ми не справляємося, він звернеться до іншого оператора. Для забезпечення необхідного рівня довіри з боку нового клієнта, необхідно правильно формулювати питання. Ви можете чудово знати, як працює чиллер, однак ви також повинні розуміти, як вони його експлуатують, оскільки з плином часу формати будівель - а з ними і конфігурації кондиціонерних систем - міняються, різні компоненти видаляються або додаються до початкового проекту, і т.п . »

Mortensen наводить приклад високого рівня довіри, значно полегшує його роботу. «Пам'ятаю один випадок: розширення будівлі призвело до установки декількох додаткових пристроїв обробки повітря», розповідає він. «При цьому, виникла проблема - замовник ніяк не міг нормально ні охолоджувати, ні осушувати приміщення. Підрядник тут же підоспів з пропозицією додати ще один чиллер до системи. При розгляді альтернативної думки, було встановлено, що існуючий чиллер цілком може впоратися з додатковим навантаженням, проте розмір встановлених насосів виявився заниженим. Ми замінили насоси більш потужними, і зараз система працює просто чудово! »

На щастя для таких операторів як NAC Mechanical & Electrical Services, існують виробники, такі як McQuay, що надають своїм партнерам цілий спектр можливостей довгострокового навчання для успішного вирішення всіх виникаючих на ринку проблем. І навіть якщо заводи McQuay у Вірджинії або Нью-Джерсі - не саме підходяще місце для проведення великомасштабних тренінгів за участю великої кількості кліматичних фахівців підрядних підприємств, компанія пропонує також всілякі виїзні заходи, що проводяться в різних містах, або так звані роад-шоу. «Усунення перешкод на шляху до підвищення кваліфікації відіграє надзвичайно важливу роль, тому, ми всіма силами намагаємося забезпечити доступність навчання», говорить Pedecine. «Для великих груп, що серйозно цікавляться курсами по експлуатації, ремонту і технічного обслуговування, McQuay здійснює виїзд на об'єкт для індивідуальної адаптації навчальної програми до конкретного додатком. У міру заповнення всіх вакансій, ми намагаємося, як правило, забезпечити додаткові місця, а також використовувати інтернет відео для залучення якомога більшого числа учасників ».

«При виході на ринок нових технологій, ми відразу пропонуємо регіональні тренінги для сприяння підрядникам, інженерам і архітекторам в оперативному набутті нових навичок і отриманні переваги по відношенню до конкурентів».

Недавній тренінг в місті Staunton, продовжує Ross Mortensen, є частиною розширеної, 4-х етапної навчальної програми компанії McQuay, що включає технічні курси для експлуатаційників і сервісних підрядників по чиллери, дахові кондиціонери (руфтопи) і автономним агрегатам; тренінги з різних об'єктним рішенням для підрядників , інженерів-консультантів, архітекторів і власників нерухомості; 'обідні' семінари для інженерів-консультантів, а також навчання для торгових представників McQuay.

«Останнім часом відзначено суттєвий сплеск відвідуваності семінарів по базовому системного проектування», говорить Pedecine. «Насправді, навчальні програми розкуповуються у нас протягом декількох днів, навіть після значного розширення аудиторії. Приміщення оснащені засобами інтернет відео з метою охоплення всіх бажаючих ».

Ross Mortensen абсолютно не здивований таким станом речей. «Постійне підвищення кваліфікації - невід'ємна частина нашої роботи», наполягає він. «Чим крупніше обладнання, тим вища його ціна. Необхідно добре знати, що саме потрібно для ефективної експлуатації системи. Кліматичні підрядники, по суті, займаються постачанням якісного обслуговування своїм замовникам. Їм також необхідно заробляти гроші і отримувати прибуток, інакше довго вони в бізнесі не протримаються. Класно навчений сервісний інженер володіє повною інформацією про всі варіанти модернізації, модифікації і всіляких видах ремонту, що оптимізують роботу системи на об'єкті, а також повинен вміти роз'яснити споживачу суть питання на зрозумілій йому мові - лише тільки в цьому випадку цінність технічного фахівця, як для замовника, так і для кондиціонерного оператора, важко переоцінити ».

Подібна філософія передається багатьом кліматичним підприємствам. «Мотивація підрядників, які відвідують наші тренінги - бажання дізнатися якомога більше про конкретну кондиціонерної системі, чи володіє вона якимись істотними перевагами для бізнесу», продовжує Pedecine. «Даний підхід забезпечує прекрасну стартову позицію на ринку, і значно підвищує цінність обраного рішення для споживача».

Тобто все крутиться, по суті, навколо замовника, вважає Mortensen,. «Моя робота полягає в полегшенні роботи мого клієнта», говорить він. «Завдяки своїй кваліфікації, я можу підвищити ефективність і надійність його кліматичної системи, від чого час, необхідний для догляду за обладнанням можна перерозподілити на інші проекти. Якщо експлуатаційник виглядає досить ефективним в очах свого керівника, я автоматично стаю дуже важливим членом їхньої команди ».

 

Немає коментарів:

Дописати коментар